ورود | عضویت

** تمامی کالا و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است **

پایگاه خبری مشاورنیوز

جدیدترین اخبار، مقالات، همایش و کارگاه های مشاوره و روان شناسی در ایران

MOSHAVERNEWS PSYCHOLOGY & ADVISING NEWS

فرکانس: قدرت ارتعاش فردی
عکس جلد کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی
  • نویسنده: پنی پیرس
  • مترجم: لیلا امانت ملایی
  • ناشر: موسسه انتشارات فلسفه

 

معرفی کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

هدیه‌ای بی‌سابقه برای فردی که آماده تکامل است! پنی پیرس در کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی به ما می‌آموزد که چگونه با درک فرکانس‌های درونی و انرژی‌های موجود در اطرافمان و بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانیم به تمام خواسته‌های خود دست یابیم.

درباره کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

ما در عصری پرآشوب و در عین حال فوق‌العاده قدرتمند زندگی می‌کنیم، در دنیای ما همه‌چیز همچون آب در حال جوشیدن و قلیان است. این جنب‌وجوش ما را نیز به تکاپو وامی‌دارد و مجبورمان می‌کند که وجود خود را به‌گونه‌ای کاملاً جدید تجربه کنیم. طبق آنچه در کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی (Frequency: the power of personal vibration) نوشته‌ی پنی پیرس (Penney Peirce) خواهید خواند، انسان موجودی است ارتعاشی و انرژیکی که در هم‌بستگی با سایر موجودات ارتعاشی، در یک دنیای ارتعاشی زندگی می‌کند.

جوامع علمی جهان بر این باورند که سرچشمه‌ی همه‌چیز از انرژی است و این انرژی‌ها هوشمند هستند. اکثر افراد، انرژی کیهانی را چیزی خارج از زمین در نظر می‌گیرند و گمان می‌کنند که این انرژی در مکانی دور قرار دارد؛ اما بهتر است بدانید که زمین در یک میدان الکترومغناطیسی بی‌کران می‌چرخد و همه‌چیز در این انرژی چرخشی، نوسانی و ارتعاشی شرکت دارند. انرژی همین جاست، دقیقاً در وجود یکایک ما؛ بنابراین وقتی از فرکانس سخن می‌گوییم منظورمان چیزی اسرارآمیز نیست. این فرکانس در فضای درونی افراد در حال چرخش است. عده‌ای این فضای درونی را ذات آدمی می‌نامند.

تحولات اساسی که در قرن 21 در رابطه با درک ارتباط بین بدن، ذهن، روح و پیوستگی و هماهنگی ما با کیهان رخ داد، جامعه‌ی انسانی را از نظر درک و فهم شهودی تکامل بخشید. کاربرد فرکانس‌ها و انرژی‌های شهودی محدود به افراد خاص و غیب‌گوها نیست؛ این قابلیت در وجود همه‌ی انسان‌ها قرار دارد و میزان آن بسته به آگاهی هر فرد متفاوت است.

پنی پیرس در کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی، تمریناتی را برای آگاهی نسبت به فرکانس‌ها و بهره‌گیری از آن‌ها ارائه می‌دهد. وی اذعان می‌دارد که با انجام تمرینات آموزشی مطرح در کتاب حاضر، قابلیت شهودی شما به‌صورت کاملاً آگاهانه افزایش می‌یابد و در نتیجه قادر خواهید بود از شهود، الهام، منبع درونی و هرآنچه که در اطرافمان حضور دارد کسب انرژی کنید. تغییری ساده در فرکانس می‌تواند ترس را به شور و شوق، خشم را به سکون و افسردگی را به آرامش بدل کند.

پنی پیرس به شما می‌آموزد که با استفاده از فرکانس‌ها و ارتعاشات موجود در خود و اطرافتان، بر بدن، احساسات و افکارتتان تأثیر مثبتی بگذارید. او دانش خود را به‌صورت سخاوتمندانه و کامل در اختیار شما قرار می‌دهد؛ به‌نحوی که شما به درکی عمیق از آناتومی انرژی دست خواهید یافت. اگر فرکانس انرژی شما بالا، واضح و سریع باشد، زندگی‌تان در هماهنگی کامل با اهدافتان قرار خواهد گرفت.

در ادامه به تعدادی از موضوعات مطرح در کتاب حاضر اشاره می‌کنیم: یافتن فرکانس، زندگی میان فرکانس‌ها، آگاهی از عادات حسی، رهایی از ارتعاشات منفی، احساس فرکانس ذات خود، حس کردن عمق زندگی، تسلط بر هم‌نوایی روابط، یافتن راه‌حل‌ها و برنامه‌های باشکوه، شتاب به سوی نور و ...

با مطالعه‌ی این کتاب پتانسیل‌های درونی‌تان که بی‌صبرانه منتظر شادی شما هستند، برایتان آشکار می‌شود پس با آغوشی باز به استقبال آن‌ها بروید.

کتاب حاضر را لیلا امانت ملایی ترجمه و مؤسسه انتشارات فلسفه آن را چاپ کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

جملات برگزیده کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

  • همراهی عرفان و فیزیک کوانتوم، ما را به سوی دروازه‌ی انسانیت خود سوق داده است. در ورای این دروازه چیزی وجود دارد که عمل را فراتر از زبان می‌داند. (مایکل تالبوت)
  • نوع و شیوه‌ی تفکر ما دچار تحول شده است... گویی با چشم‌هایی دیگر می‌بینیم، با گوش‌هایی دیگری می‌شنویم و با افکاری غیر از قبل فکر می‌کنیم. (توماس بین)
  • واقعیت این است که بهترین لحظات ما هنگامی است که عمیقاً احساس ناراحتی، ناشادی یا ناکامی داریم؛ زیرا فقط در این لحظات است که تحت‌فشار این ناراحتی‌ها احتمالاً از مسیر خود خارج شده و به دنبال راه‌های متفاوت با پاسخ‌های ‌درست‌تر می‌رویم. (اسکات پک)
  • تحول درونىِ اصولی و صعود به سطح جدیدى از آگاهى، احتمالاً تنها امید واقعى ما در بحران‌های جهان کنونی است که از غلبه الگو‌ ناشی می‌شود. (استانیسلاو گروف)
  • درون هر موجود زنده، بخشی هست که می‌خواهد به خود حقیقی‌اش تبدیل شود؛ لارو قورباغه به قورباغه، شفیره به پروانه، انسان ناقص به انسان کامل؛ این یعنی معنویت. (آلن باس)

نکوداشت‌های کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

  • پنی پیرس معلم و نویسنده‌ی توانایی‌ست که کتاب قدرتمندی را به مخاطبان خود هدیه داده است. خوانندگان این کتاب ابزارهای جدیدی برای داشتن یک زندگی سالم و رضایت‌بخش کشف خواهند کرد و ناامیدی و درماندگی در آن‌ها به امید تبدیل خواهد شد. (ماریسا امری، نویسنده)
  • پنی پیرس با درک جامع و شگفت‌انگیز خود از ادراک شهودی، کتاب فوق‌العاده‌ای را به رشته‌ی تحریر درآورده است که به شما کمک می‌کند ارتعاشات واقعی خود را تشخیص دهید، حساسیت خود را مهار کنید و درنهایت زندگی خود را تغییر دهید. (کارول آدرین)
  • کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی اثری شگفت‌انگیز است که با ارائه‌ی راهکارهای سالم و خلاقانه راهنمای آینده خواهد بود. (هال زینا بنت)

کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید که در دام ناامیدی گرفتار شده‌اید و زندگی روی خوشی به شما نشان نمی‌دهد، مطالعه‌ی این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی می‌خوانیم

همان‌طور که ذهن ناخودآگاهتان مثل جعبه‌ی پاندورا باز می‌شود، تفکرات دوگانه‌گرا، «این‌یکی یا آن‌یکی» بیشترى خواهید دید. باورهاى ترس بر پایه‌ی وجود قطبیت هستند؛ مثلاً «اگر صدایم بلند باشد، تنبیه می‌شوم، پس باید ساکت باشم». قطبیت‌های زیاد و باورها و احساسات همراهشان را تجربه می‌کنید، خوب و بد، درون و بیرون، نر و ماده‌، جوان و پیر‌، باهوش و احمق، زیبا و زشت، برنده و بازنده، حیات و مرگ. یاد می‌گیرید چقدر نیروی اراده لازم است تا مخالف‌ها را جدا از هم نگه دارد؛ چون انرژیِ شتاب‌یافته، می‌خواهد آن‌ها را به هم وصل کند، طوری که در یکدیگر جریان یابند و به هم تبدیل شوند، مثل نماد، شبیه به شکل یین ‌و ‌یانگ. (سیاه‌وسفید در هم). وقتی چنین می‌شود، وجه تاریکی را تجربه می‌کنید که در مقابلش مقاومت می‌کردید. بعد وقتی جریان انرژی، شما را دوباره به وجه روشن سوق می‌دهد، متوجه می‌شوید که چگونه تاریک و روشن، در جنبه‌ی مثبت خود عملاً از انرژی هم تغذیه می‌کنند. ولى قبلاً فشار موانع، پیش‌داوری‌ها، تعلقات و مقاومت‌ها، شما را در جای خاصی نگه ‌داشته بودند.

البته ساده‌تر این است که تعلقاتِ ناخودآگاه خود را همان‌طوری ببینید که در دیگران نمایان می‌شوند و فرض کنید که فقط در دیگران وجود دارند، «من باید آرام باشم، پس تو بدى که این‌قدر بلند حرف می‌زنی و نیازمند این‌همه توجه هستى.» نمی‌توانید تحمل کنید و می‌خواهید افراد و چیزهایى را رد کنید که به نظرتان از نظر ظاهر، شخصیت، هوش، توانایی یا سطوح انرژیکی با شما تفاوت دارند. شاید احساس کنید در معرض تهدید هستید، یا به شما خیانت می‌شود و یا حتی احساس حسادت کنید. شاید خود و دیگران را سرزنش و قضاوت کنید و گرفتار دوقطبی‌های بهتر بدتر، جاذبه دافعه، پرخاشگرى تدافع و پذیرش دفع، شوید. مشاجرات، غیبت و تقبیح دیگران افزایش پیدا می‌کند. روابط، به ویژه آن‌هایی که بر پایه‌ی عدم صداقت و ارتباطات هستند، دچار مشکل شده و به بن‌بست می‌رسند و به دلیل سرزنش، انتقاد و قبول نکردن تغییر، این ارتباطات قطع می‌شوند. ممکن است طلاق، درگیری‌های قانونی، مشکل با همسایه‌ها، مشاجرات خانوادگى و یا اشتیاق به داشتن شریک روحىِ کامل را تجربه کنید.

فهرست مطالب کتاب

قدردانی
مقدمه
سخنی با خواننده
بالا رفتن فرکانس‌ها
فرکانس بالا، طبیعی است
یافتن فرکانس
1. تحول ققنوس گونه‌ی ما
2. زندگی میان فرکانس‌ها
3. از عادات حسی خود آگاه شوید
4. رهایی از ارتعاشات منفی
5. احساس فرکانس ذات خود
6. «حس کردن عمق زندگی» با حساسیت آگاهانه
7. تسلط بر هم نوایی روابط
8. یافتن راه‌‌حل‌ها، انتخاب‌ها و برنامه‌های باشکوه
9. خلق زندگیِ فرکانس بالا
10. شتاب به سوی نور

مشخصات کتاب:

نام کتاب کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی
نویسنده پنی پیرس
مترجم لیلا امانت ملایی
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار ۱۴۰۲
تعداد صفحات 364
موضوع کتاب کتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های فلسفه و منطق
  •  
آشنایی با روان شناسان
دکتر کیانوش زهراکار
دکترای تخصصی مشاوره
 
عضو هیئت علمی دانشگاه  خوارزمی تهران
 
پژوهشگر برتر منتخب دانشگاه خوارزمی در سال ۱۳۹۲
 
پژوهشگر برتر منتخب استان تهران در سال ۱۳۸۸
 
پژوهشگر برتر منتخب دانشگاه آزاد اسلامشهر در سال ۱۳۸۷
 
پژوهشگر برتر منتخب استان لُرستان در سال ۱۳۸۳
 
دانشجوی برتر منتخب دوره دکتری در سال ۱۳۸۲
 
استاد راهنما و مشاور بیش از 100 پایان نامه تحصیلات تکمیلی
 
 
دکتر امیرهوشنگ مهریار
-سال تولد: 1315 
رتبه علمي: استاد
تحصيلات:  Ph.D ـ روانشناسي ـ لندن ـ (1344) 1965
1. دانشگاه شيراز، شيراز ـ پژوهشي/ آموزشي/ اجرايي ـ رئيس مركز جمعيت‌شناسي، سرپرستي
2. دانشگاه هاروارد، دانشكده پزشكي بوستون ـ پژوهشي ـ Post-Doctoral
3. دانشگاه پنسيلوانيا، فيلادلفيا ـ پژوهشي/ آموزشي ـ استاد مدعو
4. سازمان بهداشت جهاني ـ پژوهشي ـ مشاور علمي
5. مؤسسه عالي پژوهش در برنامه‌ريزي ‌و توسعه تهران ـ پژوهشي/آموزشي/ اجرايي ـ استاد ـ رئيس گروه
 
 دكتر حمزه گنجی
متولد : دوم فروردين‌ماه سال 1321 در هادي‌شهر از بخشهاي شهرستان مرند ب
کارشناسی :رشته زبان فرانسه 1344
کارشناسی ارشد: دانشگاه تهران  رشته علوم تربیتی
دکتری   : 1351  دانشگاه مون پلیه (فرانسه)
 دکتر محمود ساعتچی

1-ليسانس علوم اجتماعي از دانشگاه تهران در سال 1344.
2-ليسانس نظامي از دانشكده پياده نظام ارتش (شيراز) در سال 1345.
3-فوق ليسانس علوم اجتماعي از دانشگاه تهران در سال 1347.
4- دكتراي (Ph.D.) روانشناسي از دانشگاه اله آباد (Allahabad University) هندوستان در سال 1353.
5- طي دوره تخصصي راهبردها، فنون و روش هاي عملي كاربردي روانشناسي در برگزاري دوره هاي آموزش مديريت عالي در كالج هنلي (Henly)، انگلستان (لندن) در سال 1357.
پروفسور سعید شاملو،( بنیان گذار روانشناسی بالینی ایران)
متولد : سال 1308 در ملایر
کارشناسی : دانشگاه جورج واشنگتن
کارشناسی ارشد:  دانشگاه ایالتی واشنگتن
دکتری   :  دانشگاه ایلی نویز در رشته روان نشاسی بالینی 
فوق دکتری  : دانشگاه ایلی نویز در رشته رواندرمانی
 دکتر یوسف کریمی

سال تولد : 1323 
محل تولد : قزوین 
کارشناسی آموزش ابتدائی از دانشگاه ابوریحان بیرونی سابق
کارشناسی ارشد  در رشته روانشناسی تربیتی در سال 1353(1974) از دانشگاه ایالتی بال در ایالت ایندیانا 
دکتری در سال 1356(1977) موفق به اخذ درجه دکتری در رشته روانشناسی تربیتی، از دانشگاه ایالتی فلوریدا
یشان دارای سابقه تدریس در دانشگاه های آمریکا با سمت مربی رتبه اول هستند.
تالیفات : روانشناسی اجتماعی،نگرش و تغییر نگرش و..

دکتر  بهروز بيرشك
 متولد فروردين۱۳۲۷- تهران
فارغ التحصيل دانشگاه ملى
فوق ليسانس روانشناسى مشاوره - ۱۳۵۳ از دانشكده ايلينوى آمريكا
اخذ مدرك دكترى - ۱۳۵۷ از دانشكده ايلينوى
عضو هيأت علمى دانشگاه علوم پزشكى ايران
فعاليت در انستيتو روانپزشكى تهران
راه اندازى بيمارستان روانى حضرت زهرا (س)
دكتر سيمين حسينيان
متولد  : ۱۳۳۱
مرتبه علمي: استادتمام دانشگاه الزهرا
تحصيلات: دكتري
گروه آموزشي:مشاوره
محل تولد: تهران
دكتراي مشاوره ،كاليفرنيا-لس آنجلس آمريكا
كارشناسي ارشد مشاوره، كاليفرنيا-لس آنجلس آمريكا
كارشناسي مشاوره ،؛دانشگاه تهران -ايران
دکترشکوه نوابى نژاد
- متولد ۱۳۲۵
- لیسانس زبان و ادبیات انگلیسى
- فوق لیسانس مشاوره [دانشگاه آمریکایى بیروت]
- اخذ مدرک دکترى [دانشگاه ایالتى نبراسکا] رشته روانشناسى مشاوره
- استاد تمام گروه مشاوره دانشگاه تربیت معلم
- مدیر گروه مشاوره همان دانشگاه 
- عضو هیأت امناى دانشگاه 
زندگینامه بزرگان روان شناسی / مشاور نیوز
دکتر محمود گلزاری
 سال تولد : ۱۳۲۸ 
محل تولد :  شهر سیرجان در استان کرمان 
تحصیلات:
کارشناسی: رشته روان شناسی بالینی، دانشگاه علامه طباطبایی
کارشناسی‌ارشد: رشته روان شناسی بالینی انستیتو روانپزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران
پایان نامه: ساخت و اعتبار یابی مقیاس افسردگی کودکان (CDS). 
دکتری: روان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی
معرفی بزرگان روان شناسی و مشاوره / مشاور نیوز

دکتر علی دلاور 
در سال 1320
محل تولد : خرم آباد 
در سال 1358مدرک دکتری خود را در دانشگاه ایالتی فلوریدا در رشته روش‌های تحقیق و آمار اخذ نمودند
 مرتبه علمی : استادی
 تعداد 137 عنوان مقاله در سمینارهای علمی داخلی و خارجی ارائه و تعداد 19 عنوان کتاب نیز ترجمه و تالیف نموده‌اند.
دکتر  علی محمد  نظری
مرتبه علمی:دانشیار( گروه مشاوره و راهنمایی دانشگاه خوارزمی )
آدرس پست الکترونيک:[email protected]
صفحه اينترنت شخصی:http://cvs.khu.ac.ir/fa/nazari.htm
سوابق تحصیلی
دکتری:  مشاوره خانواده
کارشناسی ارشد:مشاوره و راهنمایی 
کارشناسی:مشاوره و راهنمایی 

صاحب كرسي استادي گروه مشاوره و راهنمايي دانشگاه خوارزمی (تربيت معلم سابق )

در سال 1324 در يك خانواده روحاني در شهر مشهد متولد شدم. تحصيلات ابتدايي و متوسطه خود را در زادگاهم به پايان رساندم و در سال 1346 در دانشسراي عالي به تحصيل در رشته مشاوره و راهنمايي مشغول شدم. اولين كتاب خود را در سال 1349 در حالي كه دانشجوي سال سوم دوره كارشناسي بودم با نام مشاوره در چاپ رساندم. در سال 1350 در وزارت آموزش و پرورش با سمت «مشاور راهنمايي تحصيلي» مشغول خدمت شدم. تحصيلات كارشناسي ارشد خود را در رشته مشاوره در سال 1351 در دانشگاه تهران شروع كردم. در سال 1351 1352 با همسرم خانم دكتر ستيلا علاقبند ازدواج كردم. ثمره اين ازدواج سه فرزند با نام‌هاي سعيد، سميه و آزاده است. فرزندانم به ترتيب در رشته‌هاي كامپيوتر، الكترونيك و كامپيوتر تحصيل كرده‌اند.

اطلاعات شخصي:
1- نام و نام خانوادگي: حسن­ پاشا شريفي
2- تاريخ تولد: 1312        
3- محل تولد: سُنقُر (کرمانشاه)
4- گروه آموزشي:روان­شناسي
5- دانشگاه: دانشگاه آزاد اسلامي
6- مرتبة علمي: دانشيار
7- ايميل:[email protected]
سوابق تحصيلي:
1- اخذ مدرک ديپلم از دانشسراي مقدماتي کرمانشاه در سال 1332
2- اخذ ديپلم ششم متوسطه در رشتة ادبيات به صورت داوطلبانه در سال 1334
3- کسب ليسانس علوم تربيتي در دانش­سراي عالي در سال1341 در تهران
4- کسب فوق ليسانس مشاوره و راهنمايي از دانشگاه تربيت معلم تهران در سال 1348
5- دکتراي روان شناسي در دانشگاه علوم و تحقيقات تهران در سال 1368
نظر سنجی
از نظر شما کدام بخش از مطالب سایت مفید و کاربردی تر هستند ؟
نمایش نتایج